Firma Kabat. Nowe wyzwania

Prawdopodobnie w połowie roku nastąpi oficjalne otwarcie hali, w której firma Kabat z Budzynia tworzy zakład produkcji opon rolniczych. Kończone są różnorodne instalacje technologiczne oraz montaż linii produkcyjnych. Natomiast na przełomie lipca i sierpnia rozpoczną się rozruchy technologiczne linii mikserów, kalandra, pras, grupy maszyn konfekcyjnych. Do końca roku zakład ma osiągnąć pełną moc produkcyjną. Nie oznacza to, że firma nie wytwarza opon rolniczych w tej chwili. W 2014 roku wyprodukowano i sprzedano 80 tys. opon marki Kabat.

Źródło: PRZEGLĄD OPONIARSKI, nr 2/120 Luty 2015

więcej

"UG – SPECTEHNIKA" nr 48(2012)

z dnia: 05-06-2012

Stanisław Stagin - "Dętki KABAT-bez dziur i zaklejonych miejsc"
….” Kierownik Działu Sprzedaży Ciężarowych Opon OOO”Avtoexpert” Evlakhov Viktor:

W naszej firmie zajmuję się sprzedażą opon ciężarowych i przemysłowych i odpowiadam z wszystkie zakupy produkcji firmy Kabat z Polski.
Z producentem dętek i ochraniaczy Kabat nasza firma pracuje już ponad 2 lata. Poznaliśmy się na wystawie w Moskwie, gdzie Kabat pokazywał swoje produkty.
więcej

"Przegląd Oponiarski" nr 89

z dnia: 15-02-2012

Sławomir Górzyński - "W Budzyniu powstaje nowa fabryka opon"
Rozwój firmy z Budzynia (woj. wielkopolskie, 60 km na północ od Poznania) obserwujemy od ponad 12 lat, czyli tylu ile Przegląd znajduje się na rynku wydawniczym. Bracia Andrzej i Tadeusz Kabat zaczynali 28 lat temu, skromnie, od zwykłego warsztatu wulkanizacyjnego. Dzięki pracowitości, pomysłowości i determinacji w działaniach biznesowych stworzyli największą fabrykę dętek w Europie zatrudniającą obecnie około 600 osób.
więcej

"„Przegląd oponiarski: nr 6 (49) listopad-grudzień 2007"

z dnia: 19-12-2007
"Kabat s.j. zwiększa dwukrotnie zatrudnienie i produkcję"

Nowa hala już wkrótce

więcej

"Przegląd oponiarski" nr 6 / (37)

z dnia: 01-11-2005

"Nowe produkty, nowi odbiorcy"
Firma „Kabat” z Budzynia - jeden z największych producentów dętek w Polsce - stawia na zintegrowany system zarządzania jakością, ochroną środowiska i bezpieczeństwem pracy
więcej

"European Rubber Journal" nr vol.185 no. 7/8

z dnia: 01-07-2003

"Tube maker enjoys profit"
Although the inner tube business generates most of the company income, co-owner Andrzej Kabat said He wants to increase the non-tube side of the business, until taht side
więcej

"Gazele Biznesu"

Od 2002 roku firma Kabat otrzymuje tytuł Gazele Biznesu - nagrodę dla najbardziej dynamicznie rozwijających się firm

więcej

PRZEGLĄD OPONIARSKI nr. 9/126 wrzesień 2015

PRZEGLĄD OPONIARSKI nr. 9/126 wrzesień 2015

Polskie dętki i opony w Ameryce

W dniach 16-18 lipca 2015 firma Kabat wzięła udział w 6 edycji targów Latin American & Carribean Tyre Expo w Panamie. Impreza ta odbywa się w stolicy, Panama City (Ciudad de Panama) i jest jednym z największych i najważniejszych tego typu wydarzeń w tej części Ameryki Południowej. Wystawa jest miejscem spotkania firm z tej części świata zajmujących się produkcją i dystrybucją części motoryzacyjnych do wszystkich typów pojazdów takich jak opony nowe i używane, sprzęt oraz wyposażenie warsztatów wulkanizacyjnych. Lokalizacja targów została wybrana ze względu na stabilną gospodarkę tego kraju i strefy wolnej od cła w mieście Colón na północy kraju (Zona Libre de Colón). Z tego miejsca wiele firm rozprowadza swoje produkty po całych Karaibach i innych krajach Ameryki Południowej takich jak Costa Rica, Salwador, Nikaragua, Kolumbia czy Wenezuela.

W targach wzięło udział około 200 wystawców z Chin, Korei, Stanów Zjednoczonych, Indii, Rosji, Kanady, Brazylii, Panamy, Argentyny, Hiszpanii, Niemiec, Włoch i Polski, którą po raz pierwszy reprezentowała firma Kabat. Targi odwiedziło ponad 3000 osób z branży motoryzacyjnej. Stoisko firmy Kabat odwiedzili interesanci z takich krajów jak Ekwador, Kolumbia, Nikaragua, Salwador, Costa Rica, Panama, Boliwia, Argentyna, Gwatemala, Peru i Wenezuela a nawet przedstawiciele rządu Kuby z Ministerstwa Cukru. Z racji tego, że urzędowym językiem Panamy i krajów regionu jest język hiszpański wszystkie rozmowy i negocjacje były prowadzone właśnie w tym języku.
Bez znajomości tego języka byłoby bardzo trudno nawiązać jakikolwiek kontakt, ponieważ język angielski nie jest popularny w tych krajach.

Polskie firmy produkujące części dla sektora motoryzacji poszukując nowych rynków zbytu miałyby bardzo duże szansę zaistnieć na rynku południowoamerykańskim wystawiając się na targach w Panamie.

  (seg), fot. arch. firmy Kabat

 Panama stoisko     Panama foto

                                                         

http://www.przegladoponiarski.pl/